duminică, 13 noiembrie 2011

Despre magazinul Lidl

Chiar daca nu are legatura cu cosmeticele vroiam sa va vorbesc despre noul magazin deschis si in Romania si anume Lidl .

Il stiu de la prima mea vizita in Spania , pentru ca mama  numai de acolo face cumparaturi (produse ieftine si de calitate)

Acum am sa va spun cateva produse pe care le cumparam (aproape) de fiecare data cand intram in Lidl  :
*Freeway cola ( eu si acum in Romania am intrat in Lidl doar pentru aceasta cola )
*Chorizo (un salam specific lor , eu una il ador)
*Lomo ( tot un fel de salam)
*Don Simon ( sangria: este delicioasa daca sti ce sa adaugi in + )
*Patatas fritas onduladas (cartofi prajiti ondulati)
*Pataya Tee - ceai 
*ciocolatele cu cocos
*alune
*migdale
*tiramisu 
*arei iuti murati
*ardei copt (la borcan sunt atat de buni ca am impresia ca sunt coptii si facuti de bunica mea )
*Jeleuri haribo 
*napolitane Favorini - vin cam 10 napolitane aici in Romania si cred ca nu am mancat niciodata napolitane asa bune
*mister chioco :alune in ciocolata si ciocolatele in forma de banana
*cien - spuma de par, fixativ , betioare urechi, sapun lichid, gel de dus.


Iar produsul meu preferat esteeeeeeeeeee : Parfumul Chalon albastru/ portocaliu prima data cand le-am primit in pachet de la tata , ma bateam cu mama care il ia pe cel abstru si la fel cu celalalt . 

Iar pentru 15lei ( atat costa in romania ) nu aveam asteptari prea mari , dar ma surprins foarte placut de ce? pentru ca tine foarte mult ,si daca ma dau cu mai mult de 2 fasuri (ce urat suna fasuri=)) ) toata lumea ma intreaba daca am folosit toata sticluta ca este prea puternic.

Eu una vi le recomand , mie imi plac dar stiti vorba aia Gusturile Nu Se Discuta !


Si ar mai fi multe dar numai stiu exact firmele , iar poze pe google nu am gasit .
Eu una nu am incredere sa cumpar anumite lucruri daca nu am auzit ceva despre ele , si am zis sa impartasesc cu voi ceea ce eu stiam deja .


4 comentarii:

  1. Pare interesant...eu am innebunit din cauza reclamelor lor.Mereu cand ma duc la facultate se aude la radio in maxi-taxi reclama la magazinul asta.Si nici macar nu cred ca exista in Galati:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma ca merita sa intri !mai ales ca preturile sunt foarte foarte bune !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de pont... Caut ca disperata de o vreme-ncoace parfumul Chalon (eu credeam ca e "u" la sfarsit :P)portocaliu - e preferata mea (miroase a scortisoara si mere). Acum dau o fuga la Lidl, sa vad daca o au. Te puuuuuuuuup!!! :*

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini