vineri, 11 noiembrie 2011

Essence - Haul + altele


 Bunaaa ! Desi mi-am propus sa scriu cat mai des , laptopul meu a cedat , iar de pe telefon imi era prea greu sa fac postari !
Daca tot nu a mers domnul laptop, am fost plecata intr-o mini vacanta in Suceava unde am vizitat Manastirea Voronet care este pur si simplu superbaaa (o sa fac un post in curand cu cateva poze de acolo )
Dar acum sa revenim la subiectttt....
Mamica mea scumpa sa gandit la mine si mi-a facut o bucurie si anume mi-a trimis aproape tot ce o rugasem eu sa imi cumpere :D ( ca nu a cumparat exact nuantele care le vroiam eu nu se pune :D mama nu se pricepe deloc la cosmetice deci ... o inteleg )
 make-up :x

1 oja aurie- no name
2 top coat - matt
3 essence -70 nude it !
4 essence -55 let's get lost
5 essence - gel eyeliner - 01 midnight in paris
6 essenge quattro eyeshadow -05 to die for
7 essence - i <3 stage -eyeshadow base
8 essence - gel eyeliner brush
9 essence - smokey eyes brush
10 essence - eyebrow
11 Ruj essence - 43 kiss you
12 Ruj essence - 55 coralize me!

Nu ma pricep inca sa folosesc tusul gel , dar sper sa invat :))
Rujurile nu pot sa zic ca imi plac la nebunie (fiind sidefate) dar am uitat sa ii specific mamei sa fie mate ( ea mi-a luat fix culorile cerute ,dar sidefate ) .Sunt tareeee cremoase , miros foarte bine si acum cu vremea asta atat de urata sunt binevenite.
Sincer abia astept sa folosesc oja (nude it ) de ceva vreme cautam la noi o oja no name mai nude asa ( am una de la golden rose dar nu stiu  sa o folosesc ori are ceva pentru ca oricat incerc sa nu las urme pe unghie, tot las )

Cam asa arata cele 4 culori din quattro                                                             mie una imi plac mult !
Eh si acum sa va arat sampoanele mele preferateeeeeeeeeeee :

 Adica : Franck Provost primul (portocaliu ) pentru repararea firului de par , iar cel cu roz pentru stralucire 
Nu am facut poze si cu balsamul pentru ca am uitat :))
Gelurii de dus+ keratina lichida care a ajuns la mama prietenul meu pentru mama mi-a cumparat keratina de la Anian pe care o folosesc de foarte mult timp.



Servetele umede pentru popouri pardon pentru bebelusi ( sunt cele mai bune servetele demachiante pentru mine , mama si mama soacra sunt pline de crema care nu ustura in contact cu ochii Sampoan+balsam + masca  Elseve  
Masca de par fara clatire 
Crema cu argan 
Spuma de par Cien ( se gaseste si la noi in magazinul Lidl )
Keratina
Vopseaua mea de par de care sincer imi era dor pentru ca mi-am stricat culoarea cu o vopsea profesionala 
Pantene - anti frizz fara clatire
Lumanarele parfumate
Gel de dus
Lotiune matifianta - L'oreal (cadou la o revista nu mai stiu exact care )

Si cam atat :D ca si asa am facut gaura in buget :))









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini