joi, 3 noiembrie 2011

Fond de ten ieftin

Stiu ca sunt foarte multe review-uri la diferite fonduri de ten , dar nu toata lumea isi permite sa dea 70/140 lei sau mai mult.

Am sa va vorbesc despre un fond de ten care si-l poate permite orice fata (si se gaseste cam la toate buticurile cu produse no-name), si care spre surprinderea mea este si bun ( SPECIFIC : PENTRU MINE ESTE BUN)


Si acum sa va spun despre ce fond de ten este vorba :Golden Rose Stick Foundation 
Si arata cam asa:


Desi este stick este un fond de ten care se intinde foarte usor si are o acoperire superrrrrrrrr!
Eu am nuantele 02 si 04 , pentru ca 04 este mult prea inchisa pentru mine iar 02 prea deschisa :)) 
(03 este o nuanta cu tenta roz si nu mi se potriveste deloc)

L-am folosit toata iarna trecuta si a rezistat glorios , nu curge ( dar se ia pe haine, si pe ecranul telefonului ) iar de acoperire numai vorbesc ( il stiu de la "prietena" care avea probleme cu tenul si aceasta era sigura solutie cu care isi putea acoperii acneea)

Nu stiu ce are in compozitie o fi bun sau plin de chimicale , niciodata nu ma uit la ingrediente pentru ca oricum ma uit degeaba (nu stiu care ingredient este bun /care nu este)



02 - stanga (in realitate este putin mai deschis)
04-dreapta

Pret : 13/15lei
(iar pe site-ul GoldenRose costa 9.49 € )
Fetele din Bucuresti il pot gasi la aproape orice statie de metrou unde se afla acele magazine cu cosmetice no-name.



P.S :
Fondul acesta de ten este bun pentru MINE asta nu inseamna ca poate fi bun si pentru voi !






4 comentarii:

  1. Eu niciodata nu am inteles de ce unele fete cheltuie atat pe fondurile de ten.Daca ai probleme cu tenul,rezolva-le,nu le ascunde sub Kg de "var" ca nu scapi in veci de ele.

    Cand te duci la un eveniment,da...ok,trebuie sa arati intr-un fel.Dar cand deja se trezesc dimineata cu o ora mai devreme decat e ora de plecare ca sa isi "aplice" fata (ten,sprancene...).Doamne fereste!:))

    Eu l-am luat pe cel de la L'Oreal cu 30-35 de lei dar zace in sertar.Am cam inceput sa nu mai vreau sa am fond de ten pe piele:-s

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma ca raman masca in fiecare zi in metrou ! Vad fete cu kg de fdt pe fata eu nu am ten cu probleme dar sincer si pe mine ma apuca uneori sa ma dau cu ceva sa arate tenul perfect dar macar aleg o nuanta sa se potriveasca cu tenul meu :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit a indraznit cineva sa scrie si despre produsele low-cost pe care eu le iubesc!:D
    Ador ca atunci cand vin de la facultatea sa stau ceva timp in magazinele de la metrou de la politehnica sau de la pacii, sa imi iau chestii foarte tari la preturi foarte mici si sa vin acasa cu pungutele pline!Fondul acesta de ten nu l-am incercat, dar am oricum multe produse de la golden rose.Oricum, felicitari pt postare!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos :* o sa mai fac postari de genul asta ! Promit :*
    Nu sunt una din persoanele care sunt dispuse sa arunce banii pe cosmetice extrem de scumpe si stiu foarte bine ca nu sunt singura !

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini