miercuri, 30 noiembrie 2011

TAG: My make-up palettes

 Bunaaaa!
Am vazut ca mai toate fetele din Beauty corner au facut acest tag m-am gandit sa il fac si eu desi nu prea am ce sa arat:( Dar gata cu vorba :
                             Paleta 120 :  de care "a avut grija" prietenul meu , i-a cazut din mana de cateva ori, iar fardul galben spart este tot din vina lui , s-a gandit ca nu am nevoie de culoarea aia  si a bagat degetul in ea ... :)) nici eu nu l-am inteles ...
Paleta cu glossuri :D (pe care nu prea am folosit-o )

Si acum cateva palete si trusici ,majoritatea no name :D Am adaugat si cateva farduri mono pentru ca erau prea putine :(
Yves rocher

Cu siguranta mai am pe undeva prin casa si alte trusici , dar  sunt foarte dezordonata , si nu tin toate fardurile intr-un singur porfard ( pentru ca oricum nu ar avea loc ) 



5 comentarii:

  1. Woaa! Ai ceva paletutzeee:*De cand ma chinui sa-mi cumpar si eu paleta cu 120..:))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu duci lipsa de farduri :D Sa le stapanesti sanatosaa! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc <3 eu acum visez la sleek :D sper cat mai curand sa le ammmmm :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu care eram curioasa exact de paleta cu gloss-uri :D Cum sunt culorile? Merita?
    Ai palete dragute :d Cred ca o sa fac si eu tag-ul acesta ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mada nu stiu sa iti zic sincer daca merita , paleta asta a stat cam 2 luni pe la soacra mea si nici ea nu prea a folosito doar asa gen sa vada ce nuante i se potrivesc , daca pleci undeva e greu sa o iei dupa tine ca sa iti refaci machiajul ( aici ma refer sa te dai din nou cu ruj) plus ca unele nu tin.. De ex nuantele de rosu sunt ok si tin acceptabil dar daca mananci sau bei tot ramai fara el :)) eu nu prea o folosesc am castigat-o la un giveaway ... poate intr-o zi o sa o folosesc mai des :D

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini