luni, 25 iunie 2012

Vacanta cu mult soare !

Astazi m-am gandit sa imi incerc norocul si sa ma inscriu in concursul organizat de cei de la CosmeticPlant asa ca o sa trec direct la subiect !

Vara pentru mine inseamna relaxare , soare , si multtt bronz !
De cativa ani vacantele mele le petrec in afara tarii , asa ca am posibilitatea sa merg la plaja zilnic si bucuria de a ma balacii in apa curata a marii mediterane este dubla dar asta nu inseamna ca as spune nu unui weekend la marea noastra ! 

 Anul trecut am avut ocazia si bucuria de a merge cateva zile la marea neagra , unde ca deobicei am plecat fara pastilute sau crema dupa mine. Asa ca a trebuit sa imprumut de ici de colo crema , dar nu asta a fost problema. M-am bucurat enorm de vizita mea la marea noastra pe care nu o mai vazusem de ani bunii si de vremea buna pe care am prinso atunci!

Soarele care ardea cu putere , apa in care era o placere sa stai ( ma rog placere pana ramaneai cu cateva alge lipite prin diferite locuri ) si nisipul care frigea maxim incat nici nu puteai merge pe el cu talpile goale . Dar dupa toate acestea si dupa cateva zile de vis alaturi de familia mea , m-am ales cu o alergie de toata frumusetea , un ochi cat casa si fruntea umflata totul de la soare ( asa a spus dna doctor ) dar eu una nu m-am suparat pe Soare pentru ca oricum il iubeam si inainte si dupa acest incident .  
Alegele de care povesteam mai sus  :

 

Dupa acele zile am plecat din tara si ...
Am reusit performanta de a merge apoape zilnic cateva ore la mare asa ca bronzul meu a fost unul WOW si foarte rezistent ! 



Desi inainte nu foloseam crema cu factor de protectie pentru ca aveam eu impresia ca nu se prinde bronzul de mine daca o folosesc am invatat ca ma bronzez mult mai bine si cu crema . Il iubesc pe Dnu Soare de multi ani , asa ca statul la soare pentru mine este o placere . Ador sa stau cu fundul in colac sau intinsa pe o saltea si sa ma las dusa de val iar cand imi aduc aminte ca ar trebuii sa ma uit pe unde am ajuns sa realizez ca nu stiu pe unde o fii mama sau prosopul pe care stateam. 
Mi sa intamplat si sa  prind valuri care nu sunt chiar atat de blande si sa ajung la fundul marii si fara colac si fara sa stiu sa inot , dar m-am descurcat de fiecare data si asa am reusit sa imi inving teama de inec .

Tatal meu avand ca hobby pescuitul in weekend-uri soarele ne-a prins si pe la peste unde nu va ganditi ca am plecat fara costum de baie asa ca nu am avut "norocul" sa ma bronzez ca tractoristii :))
Va las cu cateva poze de la peste si cu asta am terminat povestioara mea despre vacanta de anul trecut !




O provoc pe Vale , prietena mea buna sa ne povesteasca despre vacanta ei cu mult soare ! 

Va pup 

Un comentariu:

Adoptii caini