vineri, 17 august 2012

Glittery friday

Iubesc si urasc in acelasi timp glitter-ul pe unghi. Il iubesc pentru ca arata bine si il urasc pentru ca e un chin sa il dau jos!
Desi eu sunt plecata deja din Bucuresti , am progamat aceasta postare pentru ca mi-am dorit sa particip la Glittery friday ( alturi de alte bloggerite pe care le gasiti la sfarsitul postarii)

Ce am pregatit eu pentru Glittery friday :







*ce degete strambe am:)) * 
 

 (* pozele nu sunt extrem de reusite pentru ca fix dupa ce am terminat eu a inceput o ploaie torentiala iar pozele nu reflecta in totalitate realitatea )
Ce am folosit :
1. Tratamentul farmec cu vitamina B5
2. Golden rose - 27 Swatch aici
3.Golden rose nail art - 120 
4. Cu instrumentul de facut buline am adaugat cate o bulina aurie de sclipici din tubuletul care apare in pozele de mai sus.  ( desi m-am cam chinuit cei drept si nu prea am avut rabdare)

Intrati si la celelalte fete sa vedeti ce manichiuri frumoase au facut :
Eu totusi sper sa fie si pe placul vostru aceasta manichiura !
Astept comentariile voastre, va puuuup !


13 comentarii:

  1. woaah! Teach me master! @.@ ce pretty sunt! ♥ You win! :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place! O sa incerc si eu varianta asta de.. inverted french, asa ii zic :D Pana acum imi puneam glitterul pe varful unghiei, dar o sa incerc la baza :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase, imi place cum l-ai aplicat!

    RăspundețiȘtergere
  4. love your nails and I agree

    oxoxoxo
    Marie

    have a look at my blog
    INTO THE GROOVE

    RăspundețiȘtergere
  5. foartte frumoase, se vede ca ai muncit ceva timp la ele, felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa e combinatia de culori, si oja aurie e super!

    RăspundețiȘtergere
  7. Great nails :)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  8. These are so pretty, the blush and gold go really well together.

    xx Jenee C.
    http://camomeetscouture.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini